Η γυναίκα με το ασημένιο δέρμα !

Εδώ και 60 χρονια η Rosemary Jacobs ζει με την ασθένεια αργυρία ή αργύρωση. Το δέρμα της έγινε ασημένιο όταν σε ηλικία 11 ετών, άρχισε να χρησιμοποιεί ρινικές σταγόνες που περιείχαν άργυρο. Η 71χρονη σήμερα, συνταξιούχος δασκάλα η οποία γεννήθηκε στο Vermont των Η.Π.Α, στα 14 της, έκανε βιοψία στο δέρμα της, μήπως και λυθεί το αίνιγμα με το χρώμα που έπαιρνε το σώμα της. Οι εξετάσεις έδειξαν ότι 



μόρια αργύρου  είχαν ενσωματωθεί στις βαθιές στοιβάδες του δέρματός της και διαγνώστηκε με τη νόσο, η οποία προκαλεί ένα μπλε ή γκρι – ασημένιο χρώμα στο δέρμα, καθώς το μέταλλο συσσωρεύεται στον οργανισμό.

Όταν διαγνώστηκε το πρόβλημα ήταν στις αρχές της δεκαετίας του '50 και δεν υπήρχε θεραπεία. Η ζωή της άλλαξε. Στο σχολείο έγινε  δέκτης σκληρών σχολίων από ανθρώπους που πίστευαν πως είχε κάποια μεταδοτική ασθένεια και άλλαζαν δρόμο όταν τη συναντούσαν, ενώ από τότε ζει μόνη καθώς κανείς δε τη δέχεται να είναι δίπλα του.

"Όταν ήμουν 11 χρονών η μητέρα μου συμβουλεύτηκε έναν γιατρό επειδή ήμουν συνέχεια κρυωμένη", λέει η Jacobs, από το Vermont  των ΗΠΑ.


"Μου είπε πως πιθανώς οφειλόταν σε αλλεργίες και μου έδωσε ρινικές σταγόνες που περιείχαν άργυρο, να τις παίρνω όταν χρειάζεται" και πρόσθεσε "Μού είπαν πως το χρώμα θα έμενε για πάντα, κατέρρευσα. Μου κατέστρεψε τη ζωή. Οι άνθρωποι με έδειχναν και με κοιτούσαν επίμονα, με αποκαλούσαν με διάφορους χαρακτηρισμούς, με ρωτούσαν από πού είμαι και τι γλώσσα μιλάω. Είναι πολύ επώδυνο, παρότι ζω μια ζωή έτσι, πάντα ονειρεύομαι να δείχνω ξανά κανονική", εξομολογείται.

Όταν έγινε 36 ετών αποφάσισε να υποβληθεί σε  δερματική απόξεση ώστε να αφαιρεθεί το ανώτερο στρώμα της επιδερμίδας της. Το αποτέλεσμα ήταν πως το δέρμα της έμεινε κόκκινο και με σημάδια γκρι ακόμα ορατά.


"Δεν πόνεσε καθόλου αλλά το πρόσωπό μου έδειχνε χάλια για αρκετό καιρό. Το έκανα σαν πείραμα αλλά δεν τους άφησα να καθαρίσουν και τα βλέφαρά μου κι έτσι ήξερα πως δεν θα έχω ενιαίο χρώμα σε όλο το πρόσωπο", τονίζει.

Η Rosemary δεν είναι η μοναδική περίπτωση αργύρωσης που έχει γίνει γνωστή.  Ο Paul Karason είχε παρόμοια ασθένεια και πέθανε το περασμένο Σεπτέμβριο.



news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis